Paperilomakkeista sähköiseen järjestelmään
Walki Flexipackin tiedonkäsittelystä tehtiin helpompaa siirtämällä vaaratilanteiden, tapaturmien ja vikatilanteiden raportointi yhteen sähköiseen järjestelmään.
Uusi järjestelmä tarjoaa asiakkaalle mm.
- Sähköpostihälytykset uusista ilmoituksista
- Avoimien ilmoitusten käsittelyn sähköpostilla
- Yhteisen sijainnin kaikille vaara- ja vikatilanteisiin liittyville ilmoituksille
Ennen uuden järjestelmän käyttöönottoa Walki Flexipack Oy:n henkilökunta raportoi vaaratilanteet, tapaturmat sekä laatupoikkeamat paperilomakkeille. Raportointi haluttiin tehdä helpommaksi sekä itse ilmoituksen käsittelyn tilanne haluttiin tehdä läpinäkyväksi. Nyt vaaratilanteet, tapaturmat, tuotannon koneiden vikatilanteiden raportointi sekä laatupoikkeamat hoidetaan yhdellä ja samalla järjestelmällä, joka on rakennettu asiakkaan omaan Microsoft 365 -ympäristöön.
Järjestelmän eduksi on havaittu mahdollisuus laajentaa sitä uusien, yrityksille yksilöllisten tarpeiden mukaan. Kehitystyön alla onkin tuotannon valmistuskoneiden toimintatehokkuuden seurannan rakentaminen järjestelmään. Rakenteilla oleva toiminto tuleekin tuomaan tuotannon laitteista tietoa automaattisesti suoraan järjestelmään, mikä mahdollistaa laitteiden reaaliaikaisen tehokkuusseurannan.
Toteutukset on tehty läheisessä yhteistyössä. Mielestämme Pilvilampi kuuntelee asiakkaan tarpeita ja on hyvä luomaan parannusehdotuksia päivittäisen toiminnan helpottamiseksi.
Johnny Jakobsen, tuotantojohtaja, Flexipack Oy
Flexipack Oy on perheomisteinen BRC-sertifioitu pakkaustuotteiden valmistaja. Yrityksen liikevaihto vuonna 2019 oli 11,3 M€.
Sinua saattaa myös kiinnostaa

Dokumentti- ja sopimushallinta, Tilaus-toimitusprosessi
Toiminnan digitalisaatiolla kaikki irti M365-ympäristöstä

Varastonhallinta