Case Prohoc Oy: skaalautuva palvelupyyntöjärjestelmä tukee kasvua

Prohoc ja Pilvilampi kehittivät palvelupyyntöjärjestelmän, joka sujuvoittaa työntekijätietojen, etuuksien ja yrityksen omaisuuden hallintaa sekä keskittää palvelupyynnöt yhteiseen kanavaan.

Projektiliiketoiminnan ja teollisen rakentamisen palveluihin erikoistunut Prohoc Oy lähettää asiantuntijoitaan erilaisille työmaille ympäri maailmaa erimittaisille työkomennuksille. Kymmenien työntekijöiden tietojen ja yrityksen omaisuuden, muiden etuuksien ja työkomennuksiin liittyvien palvelupyyntöjen hallinnointi sähköpostilla ja excel-taulukoissa koettiin kuormittavaksi ja tehottomaksi toimintatavaksi.

Toiminnan skaalautuvuutta tehostamaan Prohoc toteutti yhdessä Pilvilammen kanssa palvelupyyntöjärjestelmän, joka mahdollistaa työntekijätietojen, etuuksien ja yrityksen omaisuuden hallinnoinnin läpinäkyvällä tavalla ja ohjaa samalla palvelupyynnöt yksittäisten ihmisten sähköpostista yhteiseen palvelukanavaan.

Lue koko asiakaskertomus.

Yleiskatsaus

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia kerätäkseen tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Tietoja käytetään esimerkiksi mainonnan kohdentamiseen, personointiin ja tulosten seurantaan. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.